neděle 10. července 2011

Na co tady vůbec jsem?

To fakt nechápu.. Vždyt vážně nic nedělám..
Ok.. tak dnešek.. Vstala jsem v 8 ráno, no do 10 jsem si četla než vstali ostatní..Do 12 jsem si hrála s Blaiem, a pak jsme všichni jeli pro Lluca k jeho kamarádovi (spal u něj) a na rychlé návštěvy po babičkách:). Asi kolem jedný jsme dorazili k jejich známým na oběd. Těch 7 hodin co jsme tam byli, byla má práce být asi s 10 děckama na zahradě v bazénu ( to bylo nakonec z vlastní iniciativy protože mi bylo vážně blbý nedelat nic), a pak většinu času sedět v křesle a konverzovat s rodičema všech těch dětí( ne nechápu to.. nemám tu náhodou pracovat? ) Domů jsme se vrátili kolem půl devátý, měli rychlou návštěvu, hraní s klukama vykoupání Blaie, večeře a po půl jedenáctý k sobě do pokoje..
Takhle to přece nemůže jít večně, bych si na to jeste mohla zvyknout :)

2 komentáře:

  1. tak nevím... třeba to ještě přijde... u mě to na Mallorce bylo tak, že jsem většinu času pomáhala s klukama, když rodiče byli přítomný, protože tyhle 3kluci, to byli na nás občas dost, i když jsme byli všichni doma... takže nevím, jak to chodí u vás, ale prostě tě tam mají jenom jako pár rukou na pomoc... anebo se zeptej, ale radši ne, když se tam máš tak dobře :) třeba jim to prostě takhle vyhovuje, s tím klukem si má kdo hrát a tak... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to mám podobně, přijdu si tu navíc...:D skoro nic nedělám, chodíme po návštěvách, do bazénu, jsme doma..lae vždycky všichni. Za tu dobu co tu jsem (dva týdny a pár dní) jsem s dětma o samotě byla asi 4x a to tak na 2/3 hodiny, taky to moc nechápu..ale asi jim to takhle vyhovuje, ještě mě chválí :D

    OdpovědětVymazat