sobota 9. července 2011

2.Den

Ne prostě tam ten komentář nejsem schopna přidat..  S rodičema mluvim anglicky, na kluky rukama nohama, obcas anglicky par slov co jsem pochytila katalánsky.. nějak je to moc netrápí :D
Ted něco k dnešku.. Upřímně řečeno byla jsem ráda když jsem se v 8 vypotácela z postele.. V noci mi nebylo zrovna nejlíp, tak jsem byla mírně nepoužitelná..Když jsem konečně slezla dolů tak jsem zjistila že všichni ještě spěj... no super :D :D
Lluc vstával až kolem 10 takže do té doby jsem si hrála jen s Blaiem, a v 11 jsme jeli na pláž..kolem 4 jsme šli na oběd.. No to mě docela dostalo do kolen.. nejím červený maso jen kuře a rybu, tedy chicken and fish, a já nevím co si představíte vy pod slovem fish ale oni si po ním predstavíbano ryby ale taky haldu morskych potvor, takze nakonec misto slibene ryze s rybou jsem tam mela rýži, sépie, krevety mušle a já nevím co všechno ještě :/ Domů jsme dorazili kolem 7, odvedla jsem Lluca ke kamarádovi domů, spí tam do zítra, a ted mam klid.. Pere s Evou a Blaiem jeli na večeři ke známej, měla jsem jet s nima ale nakonec z toho (naštěstí pro mě) sešlo.. Nejsem si jistá jestli bych tolik tradičních jídel v jeden den ustála..:)

2 komentáře:

  1. hihi, no, tak v katalánsku mě to nepřekvapuje. To jsi měla něco na typ paella :D já ryby jím, ale plody moře ne, takže tadyto je pro mě trochu mimo. Většinou jsem to v rodinách řekla, když se mě ptali, jestli mi něco nechutná. tady u Madridu ve vnitrozemí naštěstí tolik plody moře nevedou, takže se nemám čeho bát :))

    OdpovědětVymazat
  2. jezis, to ja ty morsky potvurky docela muzu, to ja bych si asi smakovala :) Fakt je to dobrota ;)

    OdpovědětVymazat