pátek 8. července 2011

1. Den

Tak nejdřív bych chtěla sem hodit vysvětlení pro ty co mi psali komentáře.. Prostě at dělám co delám nejsem schopna napsat komentář na můj blog :)
Takže abych upřesnila kde,že to vlastně jsem :) Ted jsem v malým městečku Palol de Revardi asi hodinu cesty od Barcelony, ale v pondělí jedeme do San Pedra (jahovýchod) kouset od Albacete.
A ted k prvním dojmům :)Jela jsem sem totálně vyklepaná, až v letadle mi začalo všechno docházet a v kombinaci s fobií z letadel.. No hrůůza :D Z příletové brány mě musela holčina co jsem potkala v letadle doslova vytáhnout a pak už to jelo.. Jaká si neřízená střela ke mě přilítla (jeden z kluků :)) Zbytek dne byl v pohodě.. domů jsme dojeli před půlnocí tak ještě aby ne .. Rodiče jsou fajn a kluci byli celkem ospalí takže byli trochu nevrlí..
Ráno šel Perre do práce takže jsem zůstala doma s maminou Llucem a Blaiem, Lluc se otrkal hned takže sme celé dopoledne hráli domino, stolní fotbal a byli na procházce, mezitím byl Blai ve školce..
Odpoledne sme hráli s obouma hry, Lluc pak usnul protoze je nemocnej pak sli jeste jednou na prochazku.. Vsichni tu jsou vazne v pohode, jen Blai je trochu tvrdohlavej a ma chut si vse vyrvavat ale Eva mu to dost razne zatrhne..
Jen sem trochu nepochopila svůj význam tady.. Vím hraju si s klukama ale Eva je celý den s náma, Blai stejně chodí za ní, a na jakékoliv domácí práce mě nenechala šáhnout ani když jsem se donekonečna nabízela.. To se ale částečně vyváží tím že tu funguju jako naprosto 100% clen rodiny.. se vsema kladama ale aji se záporama, coz znamena ze ma chvile volna zacala az ted...

1 komentář:

  1. tyjo, tak je fajn, že se tam cítíš dobře :) tak si to užij! jak tam mluvíš? španělsky, nebo anglicky? a neštve tě ta jejich katalánština? :)

    OdpovědětVymazat