středa 13. července 2011

4., 5., 6. den

Vše je při starém..:)
Jediná změna co proběhla je, že jsme změnili místo a ted se nacházím na jihovýchodě španělska v městečku San Pedru, kousek od Albacete.
Cesta sem byla 8 hodin.. no s horečkou to nebylo nic moc..
Tady každý dopoledne hraní s malým, po obědě malej spí takže hraní s velkým a pak koupaliště..
Mám pocit, že jsem tu vážně jako společnice aby si měli děti s kým hrát a máma s kým pokecat :)
Jo a dnes sem přežila chobotnice k obědu, a španělský avokádo je pěkně hnusný.. tot vše :D

4 komentáře:

  1. tak ať to jde furt tak dobře... já mořský potvory nemam ráda, ale jíme tu nějaký končetiny medůzy a to mi docela chutná, což mě překvapuje :))

    OdpovědětVymazat
  2. Rodinka vypada vazne dobre - tak at to takhle pekne slape i dal.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak aupair by měla především být společnice, aby si měly děti s kým hrát!! Bohužel to většina rodin nějak nevnímá nebo spíš vnímat nechce...

    OdpovědětVymazat
  4. ou to je skvělé, tak ty si ve španělsku, nádhera :-)

    OdpovědětVymazat